Muğla'nın genç sporcuları, Anadolu Yıldızlar Ligi Hokey Grup Birinciliği Bölge Şampiyonası’nda büyük bir başarıya imza attı. Konya'da düzenlenen turnuvada namağlup olarak şampiyon olan Muğla İl Karması Kız Hokey Takımı, fırtına gibi estikleri müthiş performanslarıyla dikkat çekti.
Turnuvada sırasıyla Antalya, Kayseri ve Kahramanmaraş takımlarını yenerek finale yükselen Muğla ekibi, finalde Denizli İl Karması ile karşılaştı. Normal süresi oldukça heyecanlı geçen maçta, penaltı atışlarına geçildi. Burada rakibine 4-3'lük üstünlük sağlayan Muğla'nın sultanları, kupayı Muğla'ya getirmeyi başardı.
Maç sonrası bir açıklama yapan takımın antrenörü Serkan Şen, sporcularını elde ettikleri başarı nedeniyle kutladı. Muğla'da hokey sporuna verilen desteğin meyvelerini topladıklarını vurgulayan Şen, “Muğla olarak gittiğimiz her turnuvada başarılı sonuçlar alıyoruz. Bu süreçte her zaman yanımızda olan Muğla Valimiz Sayın İdris Akbıyık’a ve Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürümüz Sayın Kazım Açıkbaş’a teşekkür ederim” dedi.