Aydın'ın Nazilli ilçesinde yaşanan üzücü bir olayda, eşinden ayrılma sürecinde olan 29 yaşındaki M.A., evinde doğalgazı açarak yaşamına son vermek istedi. Yıldıztepe Mahallesi'ndeki bir apartmanda gerçekleşen olay, mahallede büyük bir üzüntüye yol açtı.

Edinilen bilgilere göre, M.A. evindeki kapı ve pencereleri kapatarak doğalgazı açtı. Ailesi, genç adamdan haber alamayınca durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri, M.A.'yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu.

Sağlık ekipleri, hemen müdahale ederek M.A.'yı ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Şu an hastanede tedavi altında bulunan M.A.'nın sağlık durumu ciddiyetini koruyor. Olayla ilgili soruşturma devam ederken, mahalledeki komşuları durumu kaygı ve üzüntüyle izliyor.