Bursa'nın Orhaneli ilçesinde bu yıl geleneksel olarak düzenlenen 'Yıl Sonu Sergisi ve Çocuk Şenliği', Karagöz Piknik Alanı'nda renkli görüntülere sahne oldu. Orhaneli Kaymakamlığı ve Orhaneli Belediyesi'nin iş birliğiyle organize edilen etkinlik, yoğun bir katılımla gerçekleşti.

Etkinliğe katılanlar arasında Orhaneli Kaymakamı Muhammed Furkan Tuna, Orhaneli Belediye Başkanı Ali Osman Tayır, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Tayır ve çok sayıda vatandaş yer aldı. Çocuklar için hazırlanan şişme oyun parkurları ve sihirbaz gösterileri, miniklerin yüzlerinde gülümsemeler oluşturdu. Ayrıca, Orhaneli Halk Eğitimi Merkezi ile ADEM kurslarında eğitim gören kursiyerlerin yıl boyunca hazırladığı el emeği ürünler sergilendi.

Sergide, kursiyerlerin büyük emekle hazırladığı eserler, ziyaretçiler tarafından beğeniyle incelendi. Çocukların neşeli anlarına aileleri de eşlik ederken, etkinlikte oluşan renkli görüntüler katılımcıların yüzlerini güldürdü. Sergiyi gezen Orhaneli Kaymakamı Tuna ve Belediye Başkanı Tayır, kursiyerleri tebrik ederek emeklerinden dolayı başarılar diledi. Yıl Sonu Sergisi ve Çocuk Şenliği, çocukların doyasıya eğlendiği ve kursiyerlerin emeklerinin değerlendirildiği anlamlı anlara ev sahipliği yaptı.