Sakarya Üniversitesi (SAÜ) Tıp Fakültesi öğrencileri, mezuniyet töreninde hekimlik mesleğine ilk adımlarını attı. SUBÜ BESYO Stadyumu’nda gerçekleşen törende, öğrenciler büyük bir coşkuyla mezuniyet sevinci yaşadı.
Mezuniyet programında akademisyenler, protokol üyeleri, öğrenciler ve aileler bir araya geldi. Törende konuşan SAÜ Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatih Altıntoprak, mezun olan genç hekimlere meslek hayatlarında başarılar dileyerek önemli tavsiyelerde bulundu.
Ayrıca, Sakarya Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Özer Köseoğlu ile Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir de genç hekimlere başarı dileklerini iletti. Öğrenciler, uzun ve zorlu eğitim süreçlerini tamamlamanın gururunu yaşarken, meslek hayatlarına ilk adımlarını atmanın heyecanını da paylaştı.
Tören, mezuniyet coşkusunun yaşandığı anlarla sona erdi. Sakarya'nın geleceği için umut vadeden bu genç hekimlerin, sağlık alanında önemli katkılar sağlaması bekleniyor.