Sakarya Üniversitesi (SAU) Stadyumu, bu yıl mezuniyet heyecanına ev sahipliği yaptı. Hukuk Fakültesi'nde 330 öğrenci, aileleri ve akademisyenlerin katılımıyla diplomalarını aldı. Törende, geleceğin hukukçuları topluma hizmet etme sorumluluğuyla kariyerlerine ilk adımlarını attı.
İletişim Fakültesi mezuniyet töreninde ise 322 öğrenci, başarıyla tamamladıkları eğitimlerinin ardından diplomalarını aldı. Genç iletişimciler, kariyer yolculuklarına başlarken, bu özel günde aileleriyle birlikte mutluluğu paylaştılar.
SAU Devlet Konservatuvarı'nda da Çalgı Eğitimi, Müzikoloji, Ses Eğitimi ve Türk Halk Oyunları bölümlerinden mezun olan 35 öğrenci, kep atarak yeni bir döneme merhaba dedi. Mezunlar, eğitim hayatlarının önemli bir aşamasını geride bırakmanın gururunu yaşadı.
Törende yaşanan coşku, SAU yönetimi, dekanlar, akademisyenler ve ailelerin yoğun katılımıyla daha da arttı. Kortej yürüyüşünün ardından diplomalarını alan öğrenciler, keplerini havaya fırlatarak mezuniyet coşkusunu doyasıya yaşadı. Mezuniyet törenleri, 25-26 Haziran tarihlerinde devam edecek.