Sakarya Valisi Rahmi Doğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrenciler için anlamlı bir mesaj yayımladı. Yarın karnelerin dağıtılacağı bu özel gün, 796 okulda 202 bin 78 öğrencinin gösterdiği çabaların bir yansıması olacak.
Vali Doğan, eğitimin insanın kendini keşfetme yolculuğu olduğunu vurgulayarak, tatilde bile öğrenmeye devam edilmesi gerektiğini ifade etti. Öğrencilere, yaz tatilinin keyfini çıkarırken aynı zamanda kitap okumayı, doğayla iç içe olmayı ve kültürel ile sportif faaliyetlere katılmayı önerdi.
“Evlatlarımıza sağlıklı, huzurlu ve güzel hatıralarla dolu bir yaz tatili diliyorum,” diyen Doğan, mezun olan öğrencilere de üst öğrenimlerinde başarılar diledi. Bu güzel dilekler, Sakarya'nın eğitim camiasına ve değerli hemşehrilerine olan şükranlarını da içeriyordu.