Tekirdağ'da KOSGEB tarafından yürütülen Kapasite Geliştirme Destek Programı kapsamında bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi. Vali Recep Soytürk'ün başkanlık ettiği bu önemli toplantıda, KOBİ'lere yönelik sunulan destekler detaylı bir şekilde anlatıldı.

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası'nda düzenlenen toplantıda, KOSGEB Tekirdağ İl Müdürü Ceyhan Bahadır Karataş, programın kapsamı ve başvuru şartları hakkında bir sunum yaptı. Karataş, programın KOBİ'lerin verimliliklerini artırmak, üretim kapasitelerini güçlendirmek ve pazar paylarını genişletmek amacıyla yapacakları yatırımlara destek verdiğini belirtti.

Sunumun ardından sanayiciler, programla ilgili merak ettikleri konuları sorma fırsatı buldu. KOSGEB İl Müdürü Karataş, katılımcıların sorularını yanıtlayarak destek mekanizması hakkında detaylı bilgiler paylaştı.

Toplantıya, Çorlu Kaymakamı Niyazi Erten, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Fahrettin Akçal, Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı İzzet Volkan, Çorlu TSO Meclis Başkanı Erdim Noyan ile çok sayıda sanayici katıldı. Böylece, Tekirdağ'daki KOBİ'ler için önemli bir adım atılmış oldu.