Trakya Belediyeler Birliği ile Trakya Kalkınma Ajansı arasında imzalanan yeni iş birliği protokolü, bölgenin kalkınmasına ivme kazandıracak projeleri hayata geçirmeyi hedefliyor.
Tekirdağ'da gerçekleştirilen imza töreninde, Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Candan Yüceer ve Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Mahmut Şahin, yerel yönetimlerin kurumsal kapasitelerini artırmak ve ortak projeler geliştirmek için önemli bir adım attı.
Törene katılan Edirne, Çorlu, Malkara, Pehlivanköy ve Alpullu belediye başkanları da protokolün bölgedeki yerel yönetimlerin proje üretme kapasitelerini artıracağına ve ulusal ile uluslararası fon kaynaklarından daha etkin yararlanmalarını sağlayacağına vurgu yaptı.
Bu iş birliği ile Trakya Bölgesi'nde yerel yönetimlerin teknik ve mali kapasitelerinin güçlendirilmesi hedefleniyor. Böylece Trakya’nın sürdürülebilir kalkınma hedeflerine ulaşması için önemli bir adım atılmış olacak.