Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Halfeti ilçesinde düzenlenen İl Eğitim Değerlendirme Toplantısı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılına dair değerlendirmeler yapıldı ve BİGEP kapsamında yürütülen çalışmalar masaya yatırıldı.

Toplantıya katılan il ve ilçe millî eğitim yöneticileri ile okul müdürleri, eğitimdeki mevcut durumu ve geleceğe dair hedefleri tartışma fırsatı buldu. Vali Şıldak, BİGEP projesinin eğitime sağladığı katkıları vurgulayarak, bu projeyle eğitimde rasyonel bir yol haritası belirlendiğini ifade etti.

Vali, eğitimin her zaman Şanlıurfa'nın öncelikli gündemi olduğunu belirterek, eğitim ortamlarının geliştirilmesi için iş birliği ve takım çalışmasının önemine dikkat çekti. Ayrıca, bir yıl boyunca yapılan çalışmaların sonuçlarının kamuoyuyla paylaşılacağını duyurdu.

Şanlıurfa’nın kalkınmasının anahtarının eğitim olduğunu belirten Vali Şıldak, eğitim seferberliğine katkı sunan tüm eğitimcilere teşekkür etti ve hedeflerin bu anlayışla belirlendiğini sözlerine ekledi.