Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Yatağan Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 Eğitim Öğretim yılı mezuniyet törenini görkemli bir şekilde Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirdi. Törene, Yatağan Kaymakamı Turgay İlhan, Yatağan Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Ahmet Deniz Baş ve Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Alper Tonguç'un da aralarında bulunduğu çok sayıda akademik ve idari personel katıldı.
Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başladı. Mezuniyet konuşmasını, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı birincisi Sevgi Sungur yaptı. Ardından, Yatağan Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Ahmet Deniz Baş, mezun olan öğrencilere yeni hayatlarında başarılar dileyerek, bu özel anın önemine vurgu yaptı. Yatağan Kaymakamı Turgay İlhan da törene katılarak, öğrencilerin sevinçlerine ortak oldu.
Konuşmaların ardından, bölümlerini derece ile bitiren öğrencilere başarı belgeleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Mezun öğrenciler, daha sonra sırayla sahneye davet edilerek diplomalarını akademik hocalarından aldılar. Tören, geleneksel kep atma seremonisiyle sona erdi ve mezunlar, yeni yaşamlarına başlamanın mutluluğunu doyasıya yaşadılar.