Yenimahalle’de, her yıl geleneksel olarak düzenlenen sünnet merasiminin 18’incisi, bu yıl da büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Sağlık İşleri Müdürlüğü’nde yapılan merasime, günler öncesinden kayıt yaptıran ailelerin yoğun katılımı gözlerden kaçmadı. Aileler, çocuklarının bu özel gününde onlara eşlik ederken, mutlulukları yüzlerinden okundu.

2009 yılından bu yana 20 binin üzerinde çocuğun ücretsiz olarak sünnet edildiği bu gelenekte, çocukların eğlenceli vakit geçirmeleri için her ayrıntı düşünüldü. Müzikli eğlenceler, palyaçolar ve yüz boyama gibi etkinlikler, çocukların neşesine neşe kattı.

Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, merasimde yaptığı konuşmada, “Her yıl geleneksel olarak düzenlediğimiz sünnet merasiminde binlerce çocuğumuzu sünnet ettiriyor, ailelerin yanında oluyoruz. Ağustos ayında da çocuklarımızın sünnet şölenini hep birlikte düzenleyeceğiz. Yenimahalle Belediyesi olarak iyi günde kötü günde vatandaşımızın yanındayız.” ifadelerini kullandı. Başkan Yaşar, sünnet olan çocuklara hayırlı olsun dileklerini ileterek, “Bu çocuklar bizim aydınlık yarınlarımız. İnşallah vatana, millete faydalı gençler olacaklar.” dedi.