Bursa'nın Yıldırım ilçesinde korkunç bir olay yaşandı. İşten çıkan genç kadın, evine gitmek üzere servis aracından indikten sonra, evine sadece 100 metre mesafede üç kişinin saldırısına uğradı. Olay, Şirinevler Mahallesi'nde meydana geldi.

Çalıştığı yerden çıkan Songül Ardil, çevre yolunda aniden karşısına çıkan saldırganlar tarafından darp edilerek zorla bir araca bindirildi. Ablası Zeynep Ardil'in de aynı saldırıda darp edildiği ve etkisiz hale getirilmeye çalışıldığı iddiaları aileyi derin bir endişeye sürükledi.

Saldırganların olayın ardından hızla bölgeden kaçtığı öğrenilirken, ailenin durumu hemen polis ekiplerine bildirmesiyle birlikte geniş çaplı bir inceleme başlatıldı. Endişeli bekleyiş içinde olan Ardil ailesi, kızlarının bir an önce bulunmasını ve olayın aydınlatılmasını talep ediyor.

Bu tür olayların yaşanmaması adına yetkililerin daha fazla önlem alması gerektiğini vurgulayan aile, genç kadının sağ salim ailelerine kavuşturulmasını istiyor.