Yunusemre Belediyespor'un judocuları, Hatay'da düzenlenen Yeşilay Yıldızlar Türkiye Judo Şampiyonası'ndan mutlu döndü. Bu şampiyonada 1 altın ve 1 bronz madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attılar. Toplamda 5 sporcu, elde ettikleri derecelerle 11-12 Temmuz tarihlerinde Kocaeli'de gerçekleştirilecek Yıldızlar Avrupa Judo Kupası'na katılma hakkı elde etti.

Şampiyonada mücadele eden Zeynep Meşe, 48 kiloda rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyayı kazandı. Diğer bir başarılı judocu Elif Şanıer ise 40 kiloda Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya sahibi oldu. Bu başarılarla birlikte Yunusemre Belediyespor, judo branşında adından söz ettirmeye devam ediyor.

Yunusemre Belediyespor'un diğer sporcuları Rabia Tekin, Azra Karan ve Oğuzhan Uygun da sırasıyla 40, 36 ve 46 kilolarda Türkiye yedincisi olarak dikkat çekti. Elde edilen bu sonuçlar, genç judocuların Avrupa Judo Kupası'na katılımını sağladı.

Kulüp Başkanı Bülent Kanik, sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek, "Judo branşımız son yıllarda elde ettiği madalyalarla kulübümüzün yüz akı olmaya devam ediyor. Sporcularımız bir kez daha yüzümüzü güldürdü. Bu başarıları bizlere desteğini esirgemeyen Yunusemre Belediye Başkanımız Semih Balaban'a armağan ediyoruz" dedi.