Aliağa, kardeş şehir Şalpazarı’na ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdi. Şalpazarı Belediyesi Konferans Salonu’nda düzenlenen bu anlamlı programda, iki belediye arasında uzun süreli bir dostluğun temelleri atıldı. Şalpazarı Kaymakamı Kezban Yerlikaya ve birçok yerel yöneticinin katılımıyla gerçekleşen buluşmada, Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, bu kardeşliğin önemine vurgu yaptı.
Başkan Acar, "Aliağa Belediyesi ile Şalpazarı Belediyesi’nin kardeş şehir olmasına karar verildi. Muhtarlarımızla birlikte yaptığımız bu ziyarette, Şalpazarı’nın sıcaklığı ve misafirperverliği bizi çok etkiledi," dedi. Ziyaret sırasında, iki şehir arasındaki bağların daha da güçlenmesi için karşılıklı ziyaretlerin ve ortak projelerin önemine dikkat çekti.
Şalpazarı Belediye Başkanı Refik Kurukız ise, bu buluşmanın iki belediye arasındaki uzun süreli bir birlikteliğin başlangıcı olduğunu ifade etti. "Birlik ve beraberliğimiz daim olsun. Yeni hizmetler ve kültürel alışverişlerle dostluğumuzu pekiştireceğiz," dedi. Trabzon Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Yüksel Gülay da, Aliağa Belediyesi’ne teşekkür ederek kardeş şehir ilişkisini desteklediğini belirtti.
Program, hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi. Bu ziyaret, Şalpazarı ve Aliağa’nın birbirine olan bağlarını kuvvetlendirirken, her iki şehirdeki halkın da kaynaşmasına katkı sağlayacak.