İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Karşıyaka’da düzenlenen aşure programında birlik ve dayanışma mesajları verdi. Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği tarafından organize edilen etkinlikte Tugay, Hacı Bektaşı Veli’nin sözleriyle dostluğun önemine dikkat çekti.

Karşıyaka İsmail Cem Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen programda, Tugay’a CHP Grup Sözcüsü Candaş Yeter ile dernek yöneticileri eşlik etti. Konuşmasında, Kerbela’nın zulme karşı duruşun simgesi olduğunu vurgulayan Tugay, “Hepimiz insanız. Birbirimize doğruluk ve iyilikle yaklaşmalıyız” dedi.

Etkinlikte Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği Başkanı Sadık Taşkaya da bir konuşma yaptı. Taşkaya, “Kerbela, adaletin zulme teslim olmadığı bir hakikat meydanıdır” diyerek, Tugay’a geçmişte olduğu gibi bugünkü destekleri için teşekkür etti.

Konuşmaların ardından, aşure duası okundu ve katılımcılara aşure lokması ikram edildi. Alevi yurttaşların dayanışmasıyla hazırlanan aşure, birlik ve sevgi dolu anlara tanıklık etti.