İstanbul'un parlayan yıldızı Başakşehir, 2026-2027 futbol sezonu hazırlıklarına hızlı bir başlangıç yaptı. Kulüpten yapılan açıklamaya göre, turuncu-lacivertli futbolcular, yeni sezonun ilk antrenmanını Başakşehir Fatih Terim Stadı'nın yanındaki sahada gerçekleştirdi.

Teknik direktör Nuri Şahin yönetiminde yapılan idman, dinamik bir ısınma ile başladı. Futbolcular, 5'e 2 pas çalışmasıyla antrenmanı tamamladı. Bu sezon güçlü bir kadro ile mücadele etmeyi planlayan Başakşehir, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanlarla devam edecek.

İstanbul'da 4 Haziran'a kadar çalışmalarına devam edecek olan Başakşehir, 5-16 Haziran tarihleri arasında Avusturya'nın Geinberg bölgesinde kamp yapacak. Geçtiğimiz sezonu Süper Lig'de 5. sırada tamamlayan turuncu-lacivertliler, ilk resmi maçına 23 Temmuz'da UEFA Konferans Ligi ikinci eleme turunda çıkacak. Başakşehir, Sarajevo (Bosna Hersek)-Inter Turku (Finlandiya) eşleşmesinin galibi ile karşılaşacak.