Bayramiç Kaymakamı Emrah Bütün ve eşi Pınar Bütün, ilçede düzenlenen dört ayrı mezuniyet törenine katılarak gençlerin coşkusuna ortak oldu. Yoğun bir gündemle birlikte, tayini çıkan hakim ve savcılara veda yemeği de düzenlendi.
Geride bıraktığımız eğitim-öğretim yılı ve yargı dönemi sonlarıyla birlikte Bayramiç, tarihi bir gün yaşadı. Öğrencilerin mezuniyet heyecanı zirve yaparken, adalet mekanizmasında görev yapan isimlerin veda anları da duygusal anlara sahne oldu. Kaymakam Bütün, etkinliklerde halkın ve öğrencilerin yanında olarak birleştirici bir rol üstlendi.
Kaymakam Emrah Bütün, ilçedeki okulları ziyaret ederek mezuniyet coşkusunu paylaştı. Törende ailelerin gözlerindeki gurur dikkat çekti. Atatürk Anadolu Lisesi’nde düzenlenen törende okul bahçesi adeta bir şölen havasındaydı. ÇOMÜ Bayramiç MYO’da yapılan mezuniyet töreninde, Kaymakam Bütün, dereceye giren öğrencilere hediyelerini bizzat takdim etti.
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ndeki törende ise emekli öğretmenlere plaket verildi. Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde yapılan mezuniyet töreninde ise lise ve imam hatip ortaokulu öğrencileri bir arada mezuniyet heyecanını yaşadı. Kaymakam Bütün, tüm etkinliklerde kürsüden gençlere ve ailelere seslenerek, öğretmenlere ve ailelere teşekkür etti.
Bunun yanı sıra, Bayramiç Adliyesi’nde görev sürelerini tamamlayan yargı mensupları için de anlamlı bir veda programı düzenlendi. Öğretmenevi’nde yapılan yemekte, tayini çıkan Savcılar ve Hakim için duygusal konuşmalar yapıldı. Kaymakam Bütün, adalet neferlerine teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.