Tekirdağ'da, Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Milli Aile Haftası" programı, Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi. Etkinlik, "Ailem ve Ben" resim sergisinin gezilmesiyle başladı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından, programda konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Abdülziz Yeniol, ailenin toplumun temel taşı olduğunu vurguladı. Aile bağlarını güçlendirmenin önemine dikkat çeken Yeniol, eğitimin ailenin içinde başladığını ifade etti. Ayrıca, bu etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.

Etkinlikte gerçekleştirilen "Ailem ve Ben" resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi. Programın sonunda ise öğrenciler, müzik dinletisi ile katılımcılara keyifli anlar yaşattı.