Büyük Birlik Partisi Bayrampaşa İlçe Başkanlığı, ilçenin kanaat önderleri, muhtarlar ve STK temsilcileriyle bir araya gelerek Bayrampaşa'nın sorunlarını ve çözüm yollarını tartıştı. Bayrampaşa Millet Bahçesi’nde düzenlenen kahvaltı programı, İlçe Başkanı Mehmet Özdemir ve yönetimi tarafından gerçekleştirildi.

Toplantıda siyaset, spor, sivil toplum ve mahalle yönetimlerinden birçok ismin katılımıyla, Bayrampaşa’nın sorunları masaya yatırıldı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, mahallelerin altyapı ihtiyaçları, gençlerin projeleri ve amatör spor kulüplerinin sıkıntıları öncelikli gündem maddeleri arasında yer aldı.

Mahalle muhtarları, kendi bölgelerindeki sorunları dile getirirken, spor kulübü temsilcileri de gençlerin kötü alışkanlıklardan korunması için amatör sporun desteklenmesi gerektiğini vurguladı. Toplantıda sunulan tüm görüşler, raporlaştırılmak üzere not alındı.

BBP İstanbul İl Yönetimi'nin de katıldığı programda, İl Başkanı Sultan Selim Şimşek, yerel istişarelerin önemini vurgulayarak, İstanbul’un her ilçesinde halkın nabzını tutmaya devam edeceklerini belirtti. Program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.