İYİ Parti Kemer İlçe Başkanı Tolga Kaviş, Ankara’da düzenlenecek Büyük Tandoğan Mitingi için partilileriyle birlikte yola çıktı. Şoför koltuğuna bizzat geçen Kaviş, bu yolculukla birlikte partinin kararlılığını ve inancını vurguladı.
Yolculuk öncesinde sosyal medya hesabından bir mesaj paylaşan Kaviş, "Bugün istikametimiz Ankara, hedefimiz Büyük Tandoğan Mitingi! Milletimizin sesi olmak, adalet, demokrasi ve güçlü bir Türkiye için omuz omuza mücadele etmek üzere yola çıktık. Kemer’den Ankara’ya uzanan bu yol, umutların ve değişim iradesinin yoludur," dedi.
Kemer teşkilatının tam kadro katılımıyla gerçekleşecek bu yolculuk, Ankara’daki miting alanında coşkuyla karşılanacak. İYİ Parti Kemer heyeti, adalet ve demokrasi vurgusuyla başkente ilerleyerek, Türkiye’nin geleceğine dair güçlü mesajlar vermeyi hedefliyor.