3'üncü Lig'in yeni ekiplerinden Bigaspor, şampiyon kadrosundaki iki futbolcusuyla yollarını ayırdı. Çanakkale'nin gururu olan Bigaspor, santrfor Serdal Öz ve orta saha oyuncusu Yunus Emre Çoban ile vedalaşarak futbol camiasında duygusal anlar yaşattı.

Yönetim, yaptığı açıklamada, "Bazı futbolcular forma giyer, bazıları ise bir şehrin hafızasına kazınır. Teşekkürler Serdal Öz. Verdiğin emek ve taşıdığın arma için teşekkürler Yunus Emre" ifadelerine yer vererek, bu iki ismin takım için ne kadar önemli olduğunu vurguladı. Bigaspor'un bu ayrılıklar sonrası nasıl bir yol haritası çizeceği merakla bekleniyor.

Çanakkale’nin Biga ilçesinde faaliyet gösteren Bigaspor, taraftarlarıyla birlikte yeni sezon için umut dolu bir başlangıç yapmak istiyor. Takımın geleceği için atılacak adımlar büyük bir heyecanla takip edilecek.