Çerkezköy ilçe merkezinde yaşanan su patlakları, vatandaşları adeta isyan noktasına getirdi. İlçenin pek çok mahallesinden gelen şikayetler, evlerin musluklarından günlerdir çamurlu ve bulanık su aktığını gözler önüne seriyor. Özellikle Fatih, Fevzipaşa, Cumhuriyet ve GOP Mahalleleri başta olmak üzere farklı bölgelerdeki bu sorun, günlük yaşamı olumsuz etkiliyor. Vatandaşlar, musluklarından akan suyun içme ve temizlik için bile kullanılamaz hale geldiğini ifade ederek mağduriyetlerinin giderek arttığını dile getiriyor.
Yaşanan duruma isyan eden vatandaşlar, "Musluklardan resmen çamur akıyor. İçemiyoruz, yemek yapamıyoruz, çocuklarımıza kullandıramıyoruz. Mecburen damacana su almak zorunda kalıyoruz ama buna rağmen şebeke suyunun faturasını da ödüyoruz" şeklinde konuşuyor. Ayrıca, suyun berrak akması için muslukları uzun süre açık bırakmak zorunda kalmanın ciddi bir su israfına neden olduğunu vurguluyorlar.
Çerkezköylüler, yaşanan sorunun yalnızca su kalitesiyle sınırlı olmadığını, ekonomik olarak da kendilerini zor durumda bıraktığını belirtiyor. Kullanılamayan suya ücret ödemeye devam eden vatandaşlar, duruma tepki göstererek acil çözüm çağrısında bulunuyor. Her gün yaşanan su patlaklarının da sorunu büyüttüğünü ifade eden vatandaşlar, altyapıdaki sorunların uzun süredir devam ettiğini savunuyor. Kalıcı çözüm üretilmesini isteyen bazı vatandaşlar, haber merkezimize gönderdiği videolarla "Çerkezköy şebeke sularından çay akıyor" şeklindeki ironik paylaşımlar yaparak durumu esprili bir dille ele alıyor. Tüm bu yaşananların ardından, vatandaşlar yetkililere "Artık sabrımız kalmadı" diyerek acil bir çözüm bekliyor.