Darıca'da, vatandaşların taleplerine daha hızlı ve etkin bir şekilde yanıt verebilmek amacıyla Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER) faaliyete geçti. Bu yeni merkez, belediye ile halk arasındaki iletişimi güçlendirerek, başvuruların daha hızlı bir şekilde sonuçlandırılmasını sağlayacak.

Darıca Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde kurulan DİMER, vatandaşlardan gelen talepleri kayıt altına alarak, ilgili birimlere yönlendirme ve sonuçlandırma süreçlerini tek çatı altında toplayacak. Böylece, hizmetlerdeki erişilebilirlik ve şeffaflık artırılacak.

Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, DİMER’i ziyaret ederek personelle bir araya geldi. Başkan Bıyık, çağrı merkezinin başına geçerek, vatandaşların taleplerini bizzat dinleyip sisteme kaydetti. Başkan, DİMER sayesinde taleplerin ilgili müdürlüklere daha hızlı ulaştırılacağını ve çözüm süresinin kısalacağını vurguladı.

Bıyık, “Hemşehrilerimizin talep, öneri ve şikayetlerini en hızlı şekilde ilgili birimlerimize ulaştıracağız. İnsana dokunan belediyecilik, vatandaşın taleplerine kulak vermek ve çözüm üretmekle başlar” dedi. DİMER ile birlikte Darıca Belediyesi’nin hizmet anlayışının daha da güçlenmesi hedefleniyor.