Beşiktaş GAİN Başantrenörü Dusan Alimpijevic, geride kalan sezonu değerlendirdi. Duygularının karmaşık olduğunu ifade eden Alimpijevic, harika bir sezon geçirdiklerini belirtti. "Unutulmaz anlar yaşadık. Antrenör grubuyla, sağlık ekibiyle, yönetimle ve en önemlisi oyuncularla çalışmak büyük bir keyifti," dedi.

Alimpijevic, Beşiktaş'ı Türk basketbolunun zirvesine çıkardıklarını vurgulayarak, "Birlikte başarılı bir sezonu geride bıraktık. Dört kulvarda final oynayıp, Beşiktaş'ı Türk basketbolunun zirvesine çıkardık," şeklinde konuştu.

Taraftarlara da teşekkür etmeyi ihmal etmeyen Alimpijevic, "Sezon boyunca tüm maçlarda harika bir atmosfer yarattılar. Tek bir maçta olsun bizden vazgeçmeyip, bizi dört kulvarda finale taşıdılar," dedi.

Dusan Alimpijevic, sözlerini şöyle sürdürdü: "Zirveye giden yol artık çok uzakta değil. Üç yıldır sürekli yükselen bir grafiğimiz var. Kulüp olarak birlikte büyüyoruz ve bu harika!"