Okulların tatile girmesiyle birlikte Edremit Körfezi, yaz sezonunun en canlı dönemine girdi. İç turizmin gözde merkezlerinden biri olan bu bölgede, turizm tesisleri ve esnaflar tüm hazırlıklarını tamamlayarak misafirlerini beklemeye başladı. Edremit Ticaret Odası Başkanı Ahmet Çetin, Kuzey Ege’yi İtalya’nın Toskana bölgesine benzeterek tatilcileri bölgeye davet etti.

Ahmet Çetin, yaz sezonunun bölge ekonomisi ve yerel işletmeler için büyük bir öneme sahip olduğunu dile getirerek, Kuzey Ege’nin Türkiye’nin yükselen yeni turizm destinasyonu olduğunu vurguladı. Çetin, bölgenin doğal ve kültürel zenginlikleriyle dolu olduğunu, Kaz Dağları’nın sunduğu eşsiz oksijenin yanı sıra asırlık zeytin ağaçları ve temiz deniz kalitesinin bölgeyi daha cazip hale getirdiğini ifade etti.

Başkan Çetin, Toskana’nın sunduğu olanakların yanı sıra bölgenin en büyük avantajının ulaşım kolaylığı olduğunu esprili bir dille dile getirerek, ‘Burası vizesiz bir tatil cenneti’ dedi. Edremit’in sunduğu zeytinyağlı lezzetler ve Akdeniz mutfağının en güzel örneklerini deneyimlemek isteyenleri, bu eşsiz yaz döneminde körfeze davet etti.

Edremit’in tüm dinamikleriyle misafirlerini ağırlamaya hazır olduğunu belirten Çetin, vatandaşları bu yaz sezonunda Edremit Körfezi’nin güzelliklerini keşfetmeye davet etti.