Yaz aylarının gelişiyle birlikte Edremit Körfezi, turizm açısından hareketli günlere adım atıyor. Edremit Ticaret Odası Başkanı Ahmet Çetin, bu dönemin bölge ekonomisi ve yerel işletmeler için oldukça önemli olduğunu vurguladı. Kuzey Ege’nin Türkiye’nin yeni turizm destinasyonu haline geldiğini ifade eden Çetin, bölgenin zengin olanaklarıyla İtalya’nın Toskana bölgesinden çok daha avantajlı olduğunu belirtti.

Ahmet Çetin, Kuzey Ege’nin doğal ve kültürel zenginliklerine dikkat çekerek, Kaz Dağları ve Madra Dağları'nın sunduğu temiz havanın yanı sıra tarih boyunca varlığını sürdüren zeytin ağaçları ve kaliteli zeytinyağlarıyla bölgenin Toskana'dan çok daha üstün olduğunu dile getirdi. Ayrıca, İtalya’daki turizm merkezlerine göre ulaşım kolaylığının büyük bir avantaj olduğunu esprili bir dille aktaran Çetin, bölgenin vizesiz olmasıyla tüm vatandaşları Edremit Körfezi’ne davet etti.

Bölgenin en değerli ürünlerinden biri olan zeytin ve zeytinyağının, tatilcilerin deniz ve doğa ile buluşmasının yanı sıra zeytinyağlı özel lezzetler ve Akdeniz mutfağının en seçkin örneklerini deneyimleme fırsatı sunduğunu ifade eden ETO Başkanı Ahmet Çetin, Edremit'in misafirlerini ağırlamak için tüm hazırlıklarını tamamladığını belirtti. Çetin, herkesin bu eşsiz dönemde Edremit Körfezi'nde buluşmasını beklediklerini sözlerine ekledi.