Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, sahillerimizi modern bir görünüm kazandırma çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Bu kapsamda Gölcük Değirmendere sahili de elden geçirilerek, halkın kullanımına sunulacak. Proje dahilinde sahile 8 metrelik 316 kazık çakılması planlanırken, olumsuz hava koşullarına karşı dalgakıran ve 4 metre genişliğinde yeni bir yol da inşa ediliyor. Ekipler, önümüzdeki hafta saha beton imalatlarına başlamayı hedefliyor.

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer ve AK Parti Gölcük İlçe Başkanı Kemal Yavuz ile birlikte, çalışmaları yerinde inceledi. Değirmendere sahilindeki projeler hakkında bilgi alarak, “Kocaeli’mizin sahillerine değer katmaya devam ediyoruz” açıklamasında bulundu.

İnceleme gezisi sırasında Başkan Büyükakın, sahildeki esnafla bir araya gelerek onların görüşlerini dinledi. Hayata geçirdikleri projelerle modern bir Kocaeli inşa etmeyi amaçladıklarını dile getiren Başkan Büyükakın, “Değirmendere’deki çalışmalarımız tamamlandığında sahilimiz yeni yüzü ile hemşehrilerimizi ağırlayacak. Bu çalışma esnafımız için de büyük fayda sağlayacak” ifadelerini kullandı. Ayrıca, vatandaşlarla da buluşarak, bölgede yürütülen çalışmalar hakkında bilgi vererek, toplumun her kesimini bilgilendirmeyi hedeflediklerini belirtti.