İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, 81 ilin valisi ile birlikte Video Konferans Sistemi (VKS) aracılığıyla önemli bir güvenlik toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda, doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ve sokaktaki sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik çalışmalar değerlendirildi.
Toplantıya Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, Vali Yardımcısı Nuri Özder, Tarım ve Orman İl Müdürü Ali Ulvi Özerdem, Doğa Koruma ve Milli Parklar Kocaeli Şube Müdür V. Neriman Koç ve Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Ebubekir Ardıç da katıldı. Bakan Çiftçi, sahipsiz hayvanların güvenli bir yaşam alanına kavuşması için yapılan uygulamalar hakkında bilgi aldı.
Toplantıda, "Hedefimiz; sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmaktır" sözleriyle dikkat çeken İçişleri Bakanı, aziz milletin huzuru ve şehirlerin güvenliği için kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.