Manisa'da 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona erdi ve 268 bin 553 öğrenci karne alarak tatile çıktı. Bu yıl 1.171 okulda eğitim gören öğrenciler, karne heyecanını doyasıya yaşadı.
Yeniköy İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katılan Manisa Vali Yardımcısı Erhan Günay, Şehzadeler Kaymakamı Fatih Genel ve İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Uğurelli, öğrencilere karnelerini verirken büyük bir mutluluk yaşadı. Protokol üyeleri, törenin ardından sınıfları ziyaret ederek çocuklarla bir araya geldi ve onlara çeşitli hediyeler dağıttı.
Bu yıl 20 bin 447 öğretmenin de tatile girdiği Manisa'da, öğrencilerin karne almasıyla birlikte yaz tatili başladı. Şehirdeki okullarda düzenlenen etkinlikler, çocukların bu özel gününü daha da anlamlı hale getirdi.