Bolu'nun Seyit Mahallesi'nde Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen geleneksel aşure etkinliği, mahalle sakinlerini bir araya getirdi. Bolu Belediye Başkanvekili M. Tuna Özcan, etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu ve birlik, beraberlik mesajları verdi.

Mahalle muhtarlığının ev sahipliğinde gerçekleştirilen etkinlikte, Başkanvekili Özcan kazanların başına geçerek kendi elleriyle aşure dağıttı. Aşurenin, paylaşma ve dayanışmanın sembolü olduğunu vurgulayan Özcan, bu özel günde komşuluk ilişkilerinin güçlenmesi gerektiğini dile getirdi.

Etkinlikte yer alan mahalle sakinleri, Özcan ile sohbet ederek bu anlamlı organizasyondan duydukları memnuniyeti ifade ettiler. Aşure ikramı sırasında renkli ve samimi görüntüler oluştu. Başkanvekili Özcan, aşurenin içindeki farklı malzemelerin bir araya gelmesinin toplumsal çeşitliliğin ve zenginliğin bir yansıması olduğunu belirtti.

Etkinlik sonunda Özcan, tüm Bolulu hemşehrilerinin Muharrem ayını kutlayarak, sağlık, huzur ve bereket temennisinde bulundu. Seyit Mahallesi'nde gerçekleştirilen bu anlamlı buluşma, edilen dualar ve yenilen aşurelerle sona erdi.