Antalya’nın eğitim hayatına önemli katkılarda bulunan Süleyman Demirel Üniversitesi, yeni akademik kadrosunu güçlendirmek için öğretim üyeleri alımına çıkıyor. Resmi Gazete'de yayımlanan duyuru ile birlikte, üniversite bünyesine profesörler, doçentler, doktor öğretim üyeleri ve öğretim görevlileri katılacak.
Üniversite Rektörlüğü, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu çerçevesinde, çeşitli akademik birimlerinde öğretim üyesi ve öğretim elemanı alımına yönelik başvuruların başladığını duyurdu. Antalya'nın Isparta’ya komşu olması ve bölgedeki eğitim-turizm potansiyeli ile dikkat çekmesi, bu ilanı daha da cazip hale getiriyor.
Başvuruların yalnızca çevrimiçi olarak kabul edileceği açıklandı. Adaylar, buradan gerekli işlemleri yapabilecek. Posta veya şahsen yapılan başvurular kabul edilmeyecek ve başvuru süresi, ilanın Resmi Gazete’de yayımlanmasından itibaren 15 gün olarak belirlenmiş durumda.
Alım yapılacak alanlar arasında ilahiyat, insan ve toplum bilimleri, mühendislik, tıp, eğitim ve daha birçok bölüm yer alıyor. Özellikle Antalya ve çevresindeki üniversitelerde görev yapan akademisyenler için bu ilan, kariyerlerinde yeni bir fırsat sunuyor.
Öğretim elemanı alımı için de sınav takvimi belirlendi. Adaylar 22 Haziran 2026’da başlayacak başvuru süreci için hazırlıklarını yapmalı. Nihai sonuçların ise 13 Temmuz 2026’da açıklanması planlanıyor. Adayların, başvuru sürecindeki bilgilerin doğruluğundan sorumlu olduğu ve gerçeğe aykırı beyanda bulunanların atamalarının iptal edileceği konusunda uyarılar yapıldı.
Başvuru yapmayı düşünen adayların, Süleyman Demirel Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı’nın resmi internet sitesini incelemeleri öneriliyor.