Tekirdağ'da düzenlenen okuma yarışmasında birinci olan Roman öğrenciler, ödüllerini İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı'nın elinden aldı. 13 Kasım İlkokulu'nda gerçekleşen törende, öğrencilerin başarıları kutlandı.

Turanlı, öğrencileri tebrik ederek, kitap okuma alışkanlığının önemine dikkat çekti. Yarışmanın sadece bir başarı değil, aynı zamanda bir öğrenme fırsatı olduğunu vurgulayan Turanlı, çocukların eğitimine verdikleri önemi bir kez daha dile getirdi.

Ödül töreni kapsamında ayrıca karne dağıtımı da yapıldı. Öğrenciler ve aileleriyle bir araya gelen Turanlı, onlara iyi tatiller dileyerek, yaz tatilinde bol bol kitap okumalarını tavsiye etti.