Turgutlu’da çocuklar, doğa ve çevre bilinci eğitimi almak için bir araya geldi. Turgutlu Belediyesi Dağcılık Akademisi (TURBELDAK), Hilmi Pekcan İlkokulu ve Niyazi Üzmez İlkokulu’ndan 110 öğrenciye unutulmaz bir deneyim sundu. Öğrenciler, öğretmenleriyle birlikte Çıkrıkçı Akçeşme Mevkii’nde doğa yürüyüşüne katıldılar.

Etkinlik, Yaz-Kış Yürüyüş Lideri Orhan Mert’in rehberliğinde gerçekleşti. Hilmi Pekcan İlkokulu’ndan 50 öğrenci ve Niyazi Üzmez İlkokulu’ndan 60 öğrenci, öğretmenleriyle birlikte doğanın tadını çıkardı. Yaklaşık 5 kilometrelik parkurda gerçekleştirilen yürüyüşte, öğrencilere çevre korumanın önemi anlatıldı ve Turgutlu’nun doğal güzellikleri hakkında bilgiler verildi.

Orhan Mert, öğrencilere doğada yön bulma yöntemleri, ağaçlardaki çiğ damlaları ve Gediz Ovası ile Spil Dağı hakkında bilgi verdi. Yürüyüş sonunda, öğrenciler çevre temizliği yaparak doğa dostu bir davranış sergiledi. Bu uygulama ile çevreye duyarlı birey olmanın önemi pekiştirildi.

Yaz-Kış Yürüyüş Lideri Orhan Mert, etkinliğin çocukların fiziksel, bilimsel ve sosyal gelişimlerine katkı sağladığını belirtti. Mert, "Doğa sevgisini ve çevre bilincini aşılamaya devam ediyoruz. Öğrencilerimizin etkinliğe gösterdiği ilgi ve heyecan bizleri çok mutlu etti. TURBELDAK olarak çocuklarımızı doğayla buluşturmaya ve doğayı tanıtmaya devam edeceğiz" diye konuştu.