Turgutlu Belediyesi'nden sevindirici haberler var! Belediye Başkanı Çetin Akın, ilçenin ulaşım sorunlarına yönelik önemli açıklamalarda bulundu. Ergenekon Kavşağı projesinin yer teslimi için hazırlıkların tamamlandığını belirten Akın, "Pazartesi gününden itibaren Manisa Büyükşehir Belediyemizle birlikte yer teslimine başlıyoruz. Eğer bir aksilik olmazsa sekiz ay içinde bu projeyi tamamlayacağız," dedi.

Turgutlu'daki trafik sorununu çözmeyi hedeflediklerini vurgulayan Akın, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’ya destekleri için teşekkür etti. Ayrıca, GDZ Elektrik'in altyapı çalışmalarının sona yaklaştığını ve üstyapı çalışmalarına geçileceğini aktardı. "GDZ Dağıtım Şirketi'nin çalışmaları bitmek üzere. İhaleyi kazanan şirket, Eski Kervan Yolu'ndan yol yapımına başlayacak. Salı gününden itibaren de bizim ihale ettiğimiz şirket çalışmalara başlayacak," şeklinde konuştu.

Başkan Akın, Turgutlu'nun uzun bir süre sorunlarla karşılaştığını ve bu sebeple eleştiriler aldıklarını belirtti. "Siyasi risk alacağımı söylemiştim. Turgutlu’nun enerji ve altyapı ihtiyacı vardı. Bu süreci tamamlayarak, Turgutlu halkının hak ettiği hizmet ve konforu sunacağız," ifadelerini kullandı. Ayrıca, sürecin mahalle muhtarları, meclis üyeleri ve belediye çalışanlarıyla birlikte yönetileceğini de sözlerine ekledi.