Yunusemre Belediyesi, Muharrem ayının ruhunu yaşatmak ve vatandaşlarla paylaşmak amacıyla aşure ikramlarına başladı. İlk dağıtım, Barbaros Mahallesi’nde gerçekleştirildi. Aşure kazanları, bu özel ay boyunca diğer mahallelerde de vatandaşlarla buluşacak.

Yunusemre Belediyesi, geleneksel aşure ikramlarını bu yıl da sürdürüyor. İlk olarak Barbaros Mahallesi’nde başlayan etkinlik, Muharrem ayı boyunca ilçenin farklı noktalarında devam edecek. Aşure etkinlikleri, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştirirken, katılan mahalle sakinleri de bu anlamlı gelenek için Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban’a teşekkür etti.

Belediye tarafından hazırlanan program kapsamında; Muradiye, Tevfikiye, 75. Yıl, Laleli, Mesir, Horozköy, Fatih, Akgedik, Cumhuriyet, Yenimahalle, Hafsa Sultan, Ortaköy, Uncubozköy, Kaynak ve Akmescit mahalleleri başta olmak üzere, birçok mahallede aşure dağıtımları yapılacak. Yunusemre Belediyesi yetkilileri, bu etkinliklerle birlikte birlik ve beraberlik kültürünü yaşatmayı hedeflediklerini belirterek tüm vatandaşları davet etti.