Ankara'da toplu ulaşım kullanan vatandaşları etkileyen önemli bir gelişme yaşandı. EGO Genel Müdürlüğü, Ankara Valiliği'nin kararı doğrultusunda Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu'nun, 27 Haziran 2026 Cumartesi günü saat 13.00'ten itibaren yolcu iniş ve binişlerine kapatılacağını duyurdu.

Yapılan açıklamada, vatandaşların bu istasyondan yararlanamayacağı ve bu durumun ne kadar süreceğine dair herhangi bir bilgilendirme yapılmadığı belirtildi. EGO Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda, "Değerli Vatandaşlarımız, 27.06.2026 tarihinde saat 13.00'ten itibaren Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu vatandaşlarımızın iniş ve binişlerine kapatılacaktır. Vatandaşlarımıza önemle duyurulur." ifadelerine yer verdi.

Yetkililer, bu süreçte vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için seyahat planlarını dikkatlice yapmaları gerektiğini vurguladı. İstasyonun yeniden ne zaman hizmete açılacağına dair ise yeni bir duyurunun yapılması bekleniyor.