Havaların ısınmasıyla birlikte Büyükada, hafta sonunda ziyaretçi akınına uğradı. Adalara gelen yerli ve yabancı ziyaretçiler, muhteşem havayı yürüyüş yaparak, bisiklet sürerek ve sahilde vakit geçirerek değerlendirdi.
Adanın kalabalığı havadan da görüntülendi. Büyükada’ya gezmeye gelen Ayşe Gül, "Adalar, bildiğimiz bir yer, çok temiz, çok düzenli ama inanılmaz bir kalabalık var. Sahile kadar gittim. ‘İğne atsan yere düşmez’ diye bir tabir var. Şu an öyle bir durum. Hafta sonu kalabalığı çok fazla" dedi.
Sabah saatlerinden itibaren vapurlarla Büyükada’ya gelen ziyaretçiler, iskele ve çarşı bölgelerinde yoğunluk oluşturdu. Aileler ve gençler, deniz havasının tadını çıkarırken, sahil boyunca yürüyüş yaptı. Bisiklet kiralama noktalarında da hareketlilik yaşandı. Bazı vatandaşlar ise adayı yürüyerek keşfetmeyi tercih etti.
Eyüp Öztürk, "Biz Adalara ilk defa geliyoruz. Normalde Beylikdüzü'nde oturuyoruz, buraları çok merak ettik. Arkadaşlarımız, dostlarımız övdüler. Eşimle birlikte hem gezmek hem de stres atmak için buraya geldik. Adalar, karnaval gibi cıvıl cıvıl, çok güzel," dedi.
Ziyaretçilerden Hasret Öztürk ise, "Eşimle beraber geldik. Adalarda tatil köyü havası var. Çok da kalabalık, insanlar sıcak ve samimi. Biz tekrar geleceğiz," ifadelerini kullandı.