Yeni sezonda TFF 3. Lig’de mücadele edecek olan Denizli İdman Yurdu 1959 Kulübü, denetleme kurulu üyelerinin usulsüzlük iddiaları nedeniyle yönetim kurulunu mahkemeye verdiği bilgisiyle sarsıldı. Kulüp içindeki mali kriz, kamuoyundan gizlenmeye çalışılırken, denetleme kurulu duruma el koydu.

2026-2027 futbol sezonunda mücadele edecek olan Denizli İdman Yurdu, geçmişte borçsuz bir şekilde yönetilmesine rağmen şimdi ciddi mali sıkıntılarla karşı karşıya. Denetleme kurulu, uzun süredir talep ettikleri belgelerin yönetim tarafından sağlanmadığını belirterek, yasal yollara başvurduklarını açıkladı.

Noter aracılığıyla gönderilen ihtarnamelerin ardından, kulüp evraklarının teslim edilmemesi nedeniyle usulsüzlük şüphesiyle mahkemeye başvurduklarını belirten kurul üyeleri, aşırı borçlanma ve oyuncu borçlarının ödenmemesi gibi durumların yanı sıra şahsi harcamaların kulüp bütçesinden karşılandığı yönünde duyumlar aldıklarını ifade etti.

Denetleme kurulu üyeleri, yıllardır borçsuz bir şekilde yönetilen kulübün, bu duruma düşmesine izin vermeyeceklerini vurguladı. Ayrıca, yönetimde usulsüz imzalar olduğuna dair duyumlar aldıklarını ve konunun yasal sürecinin tamamlanmasını beklediklerini kaydettiler.