Bursa'nın sıcak sokaklarında, Gülbahar Yıldırım'ın hikayesi dikkat çekiyor. Elazığ'da yaşayan 3 çocuk annesi Gülbahar Yıldırım, kayınvalidesinin vefatının ardından tam 7 yıldır bedensel engelli kayınbiraderi Nihat Yıldırım'a göz kulak oluyor.
Esentepe Mahallesi'nde yaşayan Gülbahar Yıldırım, Nihat Yıldırım'a olan bağlılığını ve sevgisini içten bir dille dile getiriyor. Eşini 7 ay önce kaybeden Yıldırım, 50 yaşındaki kayınbiraderinin günlük bakımını üstlenerek ona olan destek ve şefkatini sürdürüyor. "Kayınbiraderimi kendi evladım gibi gördüm" diyor Gülbahar. "Onun için her şeyi yapmaya hazırım, çünkü o benim ailem."
Nihat Yıldırım, 6 aylıkken geçirdiği kızamık hastalığı sonucu bedensel engelli kalmış. Gülbahar Yıldırım, onun ihtiyaçlarını tek başına karşılamanın zorluğunu da kabul ediyor. Ancak, vicdanının ona huzurevine gitmesine izin vermediğini söylüyor. Gülbahar, "Bütün ihtiyaçlarını ben karşılıyorum. Yetkililerden ricam, kayınbiraderimin evine tuvalet ve banyo yapmaları. Biz yine yardımcı oluruz" diye ekliyor.
Nihat Yıldırım ise kendisine bakan yengesine olan minnettarlığını şu sözlerle ifade ediyor: "Hepsinden Allah razı olsun. Başkası olsaydı bakmazdı. Yengem de yardımcı oluyor, Allah ondan da razı olsun." Gülbahar ve Nihat'ın hikayesi, dayanışmanın ve ailenin önemini bir kez daha gözler önüne seriyor.