Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Muharrem ayı dolayısıyla düzenleyecekleri aşure ikramı için tüm vatandaşları etkinliğe davet etti. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan bu güzel etkinlik, 28 Haziran Pazar günü saat 18.00'de belediye hizmet binası önünde gerçekleşecek.

Keçiören Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini vatandaşlarla birlikte yaşamak amacıyla bu anlamlı etkinliği düzenliyor. Başkan Özarslan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, tüm ilçe sakinlerini bu özel gün için bir araya gelmeye çağırdı.

Aşurenin, paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri olduğuna dikkat çeken Başkan Özarslan, etkinlikte vatandaşların aynı sofranın etrafında buluşarak kardeşlik ve gönül bağlarını güçlendireceğini ifade etti.

“Muharrem ayının manevi ikliminde; paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik duygusunun en güzel simgelerinden biri olan aşure lokmamızda bir araya geliyoruz” diyen Özarslan, herkesi bu güzel etkinlikte buluşmaya davet etti. Keçiören Belediyesi, etkinliğe katılacak tüm vatandaşların bir araya gelerek Muharrem ayının ruhunu birlikte yaşamasını bekliyor.