Kumluca'da, Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen aşure ikramı, Muharrem ayının coşkusunu mahalle sakinleriyle buluşturdu. Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleşen etkinliğe, ilçe halkı büyük ilgi gösterdi.

Etkinlikte, Antalya Büyükşehir Belediyesi İlçe Hizmetleri Şube Müdürü Özgür Durmaz ve CHP Kumluca İlçe Başkanı Emre Güzelyürek de yer aldı. Durmaz, yaptığı konuşmada, "Muharrem ayı dolayısıyla tüm ilçelerde aşure ikramı gerçekleştiriyoruz. Bugün burada da hem cuma günü hem de bu özel ay dolayısıyla 2 bin kişilik aşuremizi hemşehrilerimizle paylaşıyoruz" dedi.

Hazırlanan aşureler, mahalle muhtarları ve katılımcılar tarafından büyük bir sevinçle karşılandı. Durmaz, emeği geçenlere teşekkür ederek, "Tüm vatandaşlarımıza afiyet olsun" dedi. Kumluca halkı, bu anlamlı etkinlik sayesinde bir araya gelerek, komşuluk ve dayanışma duygularını pekiştirdi.