Biga'da Muharrem Ayı'nda Aşure İkramı Yapıldı
Biga'da Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı yapıldı, birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Bölgenizdeki tüm yerel haberler
Biga'da Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı yapıldı, birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Aksu Belediyesi, Cuma namazı sonrası aşure ikramında bulunarak Muharrem ayının ruhunu yaşattı.
Körfez Belediyesi, geleneksel aşure ikramını bu yıl da gerçekleştirdi. 4 bin kişilik aşure, vatandaşlara sunuldu.
Gelibolu'da Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında 5 bin kişiye aşure ikram edildi. Başkan Soyuak birlik ve beraberlik mes
Kumluca'da aşure ikramı ile Muharrem ayı coşkusu yaşandı. Vatandaşlar, etkinlikte bir araya geldi.
Bolu'nun Seyit Mahallesi'nde düzenlenen aşure etkinliği, mahalle sakinlerini bir araya getirdi.
Çerkezköy'de Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı yapıldı. Etkinliğe yoğun ilgi gösterildi.
Yerelhaberler.org'u telefonunuza ekleyin, uygulama gibi kullanın!